Joldersma kiest voor volledige metamorfose in samenwerking met Luxaflex

Bij ons is onlangs de gloednieuwe Luxaflex® Inspiration Shop geïnstalleerd. De inrichting is vernieuwd om nog beter in te spelen op de specifieke wensen en behoeften van consumenten op het gebied van raambekleding. Deze nieuwe Inspiration Shop biedt minimaal 25 vierkante meter aan inspiratie en tal van innovaties, waaronder een imposante framebar. De metamorfose staat geheel in het teken van een inspirerende, overzichtelijke en efficiënte presentatie van Luxaflex® raambekleding.

Presenteren, inspireren en demonsteren

De nieuwe Inspiration Shop wordt gekenmerkt door het innovatieve karakter van Luxaflex®, een imposante framebar met scherm en uitneembare productkaders geeft de Inspiration dealer de mogelijkheid om de diversiteit aan Luxaflex® producten te tonen aan de consument.

Een voorbeeld hiervan is het innovatieve systeem en de smart home oplossing PowerView® Motorisaton. Een dealer is in staat om de klant direct te laten zien hoe het slimme systeem werkt en hoe zorgvuldig scènes gecreëerd kunnen worden middels de PowerView® App op smartphone of tablet.

Andere bedieningsvormen, materialen en stoffen komen ook uitgebreid aan bod, waarbij lichtbeheersing en visuals in de Inspiration Shop een belangrijke rol spelen. Hiermee kan een dealer een zeer realistische thuissituatie creëren voor de consument.

Over Luxaflex®

Luxaflex® is het belangrijkste raamdecoratie merk van Hunter Douglas, dé wereldmarktleider in raambekleding en architecturale producten. Het merk ontstond in 1951 en introduceerde de aluminium horizontale jaloezie. Sindsdien worden regelmatig innoverende originele producten gelanceerd in binnenzonwering.

Uitgangspunt hierbij is dat eenieder een persoonlijke stijl kan creëren met de producten van Luxaflex®. Daartoe worden functionaliteit, esthetiek, licht- en warmtewering gecombineerd, zodat inspirerende, hoogwaardige en marktgeoriënteerde collecties ontstaan.

Onze voordelen

Greep uit onze collecties